Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Sistem Penyaman Udara Dan Sistem Pencegah Kebakaran Untuk Pembinaan Baharu Sekolah Menengah Berasrama Penuh Integrasi Tanah Merah, Daerah Tanah Merah, Kelantan

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR, Kuala Lumpur

Status Syarikat

T1 / Bumiputera
 

Gred CIDB
G4
Kategori

ME

Pengkhususan

M01 & M02

Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

TIADA

Perhatian:
Tarikh Dokumen Mula/Tamat Jual Atas Talian
Dokumen Tender akan dijual secara atas talian bagi petender yang melepasi tapisan saringan wajib dan selepas slip bayaran diterima SAHAJA
03 Jun 2022
Hingga
06 Jun 2022

Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama
RM 100.00
(Bayaran Menggunakan kaedah Jompay)

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Unit Tawaran Pusat,
Caw. Pengurusan Perolehan Dan Harta,
Tkt. Bawah Blok A, Kem. Kerja Raya ,
Jln. Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur

7 Julai 2022
12.00 Tengahari

NOTA:-
1. Petender yang memenuhi syarat-syarat pendaftaran dan berminat hendaklah WAJIB mengisi Borang Saringan Wajib yang boleh dicapai di pautan tersebut. (https://bit.ly/3Nwtfa0) pada tarikh yang ditetapkan iaitu bermula dari 24 Mei 2022 sehingga 27 Mei 2022 sebelum jam 11.59 malam.
2. Petender yang LAYAK SAHAJA (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mel untuk membuat pembayaran secara atas talian. Petender yang layak hendaklah membuat pembayaran menggunakan JOMPAY dalam tempoh yang ditetapkan selepas menerima e-mel pemakluman.
3. Hanya petender yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna berserta kata laluan atau pautan muat turun melalui emel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada Jcloud pada tarikh yang ditetapkan iaitu bermula 16 Jun 2022 hingga 23 Jun 2022.
4. Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengahari Tarikh Tutup Tender.

Bagi lawatan tapak atau sesi taklimat tender yang diwajibkan, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.

Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Storan Atas Talian yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT).

"Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dibayar secara atas talian secara transaksi segera (intant transfer) sahaja dan bukti transaksi perlu dikemukakan melalui e-mel kepada PMT dan disalinkan ke alamat e-mel akaun.kementerian@kkr.gov.my dan cpph@kkr.gov.my sebagi slip bayaran.

Sebarang kesilapan petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima e-mel yang mengandungi nama petender beserta kata laluan dan pautan muat turun dokumen dan bayaran akan dikembalikan."

Tarikh Tutup
07 / 07 / 2022