Amanat YB Menteri Kerja Raya di PB KKR
KUALA LUMPUR, 13 September – Selaras hasrat YAB Perdana Menteri Malaysia yang mahu setiap penjawat awam menjadi agen transformasi paling hadapan di antara rakyat dan kerajaan, warga Kementerian Kerja Raya (KKR) diingatkan supaya memastikan perkhidmatan yang disediakan adalah berkualiti dan memenuhi ekspektasi pelanggan serta dirasai oleh seluruh lapisan masyarakat di negara ini. Selain itu, seluruh warga perlu mementingkan kepantasan bertindak dan membuat keputusan dengan bijak.
Menteri Kerja Raya, YB Datuk Fadillah Yusof berkata demikian sewaktu Perhimpunan Bulanan KKR bertempat di Dewan Tan Sri Mahfoz Khalid hari ini. Turut hadir ialah YBhg. Datuk Himmat Singh, Ketua Setiausaha Kementerian, warga KKR dan wakil daripada Jabatan dan Agensi.
Tarikh Dan Waktu Acara
- Log in to post comments