Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Kerja-kerja Baik Pulih Sementara Bumbung Serta Lain-lain Kerja Yang Berkaitan Di Bangunan Stesen Keretapi Kuala Lumpur

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kejuruteraan Infrastruktur Pengangkutan (Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan) 

Status Syarikat

BUMIPUTERA
T1

Gred CIDB
G4
Kategori

B

Pengkhususan

B03

ATAU

Berdaftar Dengan  CIDB 
Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) 
Gred G4, Pengkhususan B03
&
PUKONSA
Kelas : C
Tajuk : II, Tajuk Kecil 8(b)

ATAU

Berdaftar Dengan  CIDB 
Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) 
Gred G4, Pengkhususan B03
&
UPKJ
Kelas : B Atau BX 
Kepala : II, Sub Kepala 5a

(KEBENARAN KHAS daripada CIDB atau PUKONSA atau UPKJ TIDAK DIBENARKAN untuk pengkhususan bidang kerja yang ditetapkan)


 

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

Taklimat projek dan lawatan tapak adalah DIGALAKKAN pada TARIKH : 28 April 2022 (Khamis) MASA : 9.30 Pagi
Tempat Taklimat Tender : Bilik Bixa, Tingkat 18, Menara PJD, No. 50, Jalan Tun Razak, 50400 Kuala Lumpur

Kontraktor atau wakil kontraktor yang sah sahaja dibenarkan untuk menghadiri lawatan tapak ini. Sila bawa cop syarikat beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa lawatan tapak dan taklimat tapak dijalankan.

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Dokumen Tender ini perlu dihantar secara fizikal di alamat berikut. Sila baca Arahan Kepada Petender dengan teliti.

Peti Tender, Unit Tawaran Pusat,
Cawangan Pengurusan Perolehan & Harta,
Bahagian Kewangan,
Tingkat Bawah, Blok A,
Kementerian Kerja Raya,
Kompleks Kerja Raya,
Jalan Sultan Salahuddin,
50580 Kuala Lumpur.
Tarikh Tutup Tender: 20 Jun 2022
Waktu: 12.00 Tengahari

NOTA :-

Petender WAJIB MENGISI BORANG SARINGAN WAJIB di pautan (https://forms.gle/B5TqS2EemePu4mjk6) bermula dari 18 April 2022 (Isnin) hingga 21 April 2022 (Khamis). Hanya petender yang telah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dan melepasi saringan akan disenaraipendek untuk ke proses selanjutnya.

Petender yang telah disenaraipendek akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran harga jualan dokumen dan kaedah bayaran. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pejabat Mengurus Tender.

Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna beserta kata laluan atau pautan muat turun melalui e-mel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada JCloud. Pautan kepada JCloud adalah melalui https://jcloud.jkr.gov.my Tempoh muat turun Dokumen Tender dari 23 Mei 2022 (Isnin) sehingga 05 Jun 2022 (Ahad).

Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengahari 20 Jun 2022 (Isnin).

Petender dinasihatkan supaya sentiasa merujuk iklan sepanjang tempoh PKP/PKPB dilaksanakan untuk mengetahui sekiranya terdapat perubahan atau ralat terkini.

Tarikh Tutup
20 / 06 / 2022