Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Sistem Pencegah Kebakaran Dan Sistem Mekanikal Berkaitan Untuk Pembinaan Gantian 12bd, Lima (5) Unit Rumah Guru Dan Lain-lain Kemudahan Di Smk Sri Sadong, Simunjan, Sarawak

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR, Kuala Lumpur

Status Syarikat

T1 
Bumiputera
 

Gred CIDB
G4
Kategori

ME

Pengkhususan

M01 & M02

Atau

Mempunyai Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) Dan Berdaftar Dengan UPKJ
Kelas : BX
Kepala : V
Sub-Kepala : 3 & 6
 

Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

TIADA

Perhatian:
Tarikh Dokumen Mula/Tamat Jual Atas Talian
Dokumen Tender akan dijual secara atas talian bagi petender yang melepasi tapisan saringan wajib dan selepas slip bayaran diterima SAHAJA
5 Mei 2022
Hingga
8 Mei 2022

Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama
RM 100.00
(Bayaran secara atas talian melalui aplikasi JomPAY sahaja)

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Unit Tawaran Pusat,
Caw. Pengurusan Perolehan Dan Harta,
Tkt. Bawah Blok A, Kem. Kerja Raya ,
Jln. Sultan Salahuddin,
Kuala Lumpur

16 Jun 2022
12.00 Tengahari

NOTA:-
1. Petender yang memenuhi syarat-syarat pendaftaran dan berminat hendaklah WAJIB mengisi Borang Saringan Wajib yang boleh dicapai di pautan (https://bit.ly/3v5EqyG) pada tarikh yang ditetapkan iaitu bermula dari 22 April 2022 sehingga 25 April 2022 sebelum jam 11.59 malam.
2. Petender yang LAYAK SAHAJA (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mel untuk membuat pembayaran secara atas talian. Petender yang layak hendaklah membuat pembayaran secara atas talian melalui aplikasi JomPAY sahaja dalam tempoh (3) hari selepas menerima e-mel yang mengandungi nombor akaun untuk tujuan pembayaran
3. Hanya petender yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna berserta kata laluan atau pautan muat turun melalui emel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada Jcloud dalam tempoh yang ditetapkan iaitu pada 26 Mei 2022 sehingga 2 Jun 2022.
4. Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengah hari Tarikh Tutup Tender.

Bagi lawatan tapak atau sesi taklimat tender yang diwajibkan, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.

Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Storan Atas Talian yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT).

"Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dibayar secara atas talian secara transaksi segera (intant transfer) sahaja dan bukti transaksi perlu dikemukakan melalui e-mel kepada PMT dan disalinkan ke alamat e-mel akaun.kementerian@kkr.gov.my dan cpph@kkr.gov.my sebagi slip bayaran.

Sebarang kesilapan petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima e-mel yang mengandungi nama petender beserta kata laluan dan pautan muat turun dokumen dan bayaran akan dikembalikan."

Tarikh Tutup
16 / 06 / 2022