Kerja - Kerja Pembaikan Dan Penggantian Sivil Dan Elektrik Serta Lain - Lain Kerja Yang Berkaitan Di Berek Polis Pudu, Kuala Lumpur
JKR (WP) Kuala Lumpur
TENDER TERBUKA (KHAS BUMIPUTERA) T1
Syarikat yang 100% milik tempatan
B & CE
GRED G3
KATEGORI B & CE
PENGKHUSUSAN B04 & CE21
PETENDER ADALAH DIWAJIBKAN MENGHADIRI TAKLIMAT DAN LAWATAN TAPAK PADA 27.07.2022 (RABU) JAM 10.00 PAGI DI BEREK POLIS PUDU, JALAN PUDU, 55100 KUALA LUMPUR. HANYA PENAMA YANG TERCATAT DI DALAM SIJIL PPK, SPKK, PUKONSA ATAU UPKJ YANG DIBENARKAN MENGHADIRI LAWATAN TAPAK ATAU SESI TAKLIMAT BERKENAAN. PENDAFTARAN BAGI LAWATAN TAPAK BERMULA DARI JAM 9.00 PAGI HINGGA 10.00 PAGI. PETENDER YANG HADIR SELEPAS DARI MASA YANG DITETAPKAN TIDAK DIBENARKAN UNTUK MENYERTAI TAKLIMAT DAN LAWATAN TAPAK TERSEBUT.
Perhatian:
TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN MULAI DIJUAL
DOKUMEN TENDER AKAN DIJUAL SECARA ATAS TALIAN BAGI PETENDER YANG HADIR LAWATAN TAPAK DAN SELEPAS SLIP BAYARAN DAN PENGESAHAN DITERIMA SAHAJA
TARIKH DOKUMEN DIJUAL
04.08.2022 (KHAMIS) HINGGA 11.08.2022 (KHAMIS)
HARGA DOKUMEN & BAYARAN ATAS NAMA
RM50
AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA KKR-T (SECARA JOMPAY)
SELEPAS MENDAPAT EMEL MAKLUMAN
TEMPAT & TARIKH DAN WAKTU TENDER TUTUP
BAHAGIAN KONTRAK & UKUR BAHAN,
JKR WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR,
TINGKAT 13, SUNWAY PUTRA TOWER,
NO.100, JALAN PUTRA,
50350 KUALA LUMPUR.
TARIKH TUTUP TENDER
25.08.2022 (KHAMIS)
5.00 PETANG
NOTA:-
Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat - pejabat berkenaan semasa waktu pejabat. Tender ini mensyaratkan bahawa hanya penama di dalam Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), PUKONSA, UPKJ yang boleh menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat tender. Tender ini mensyaratkan bahawa kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama PPK, SPKK, PUKONSA, UPKJ atau Sijil Akuan Pendaftaran, Kementerian Kewangan. (Pekeliling Perbendaharaan Malaysia Pindaan 23/12/2014). Tender ini mensyaratkan bahawa kontraktor/syarikat hendaklah membawa Sijil ASAL semasa lawatan tapak.
Dokumentasi Tender
1. Dokumentasi untuk dimuat turun melalui Jcloud setelah petender menerima emel maklumbalas
2. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh emel makluman iaitu bermula pada 01 Ogos 2022 (Isnin) sehingga 03 Ogos 2022 (Rabu) sebelum jam 5.00 petang. Pembayaran adalah menggunakan kaedah JomPAY.
3. Hanya petender yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna beserta kata laluan atau pautan muat turun melalui e-mel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada Jcloud.
4. Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender.
Syarat Tambahan Penyertaan Tender
1. Petender ADALAH DILARANG untuk membuat sebarang pakatan harga / kartel dengan syarikat-syarikat lain sehingga proses tender selesai dilaksanakan.