Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Cadangan Kerja-kerja Peningkatan / Menaiktaraf Infrastruktur Kompleks Perikanan Lkim Pulau Kambing, Terengganu

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kejuruteraan Infrastruktur Pengangkutan (Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan) 
Ibu Pejabat JKR Malaysia

Status Syarikat

Bumiputera

T1

Gred CIDB
G4
Kategori

CE

Pengkhususan

CE03 & CE21
 

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

Taklimat Tender dan Lawatan Tapak
adalah DIGALAKKAN pada:
Tarikh : 19hb Julai 2022 (SELASA)
Masa : 9.30 Pagi
Tempat Berkumpul : JKR Daerah Kuala Terengganu, Kuala Terengganu, Terengganu
Selepas Taklimat Tender, Lawatan Tapak akan dijalankan. Kontraktor dikehendaki menyediakan kenderaan sendiri.
**Sila bawa cop syarikat beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa lawatan tapak dan taklimat tender dijalankan.
**Hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Wakil syarikat TIDAK DIBENARKAN menghadiri lawatan tapak
**Jemputan Taklimat Tender dan Lawatan Tapak akan diemel kepada kontraktor yang berjaya melepasi saringan.

Tempat & Tarikh Dokumen Mulai Diedar
SECARA ATAS TALIAN (ONLINE)
Harga: RM 100.00
Tarikh Pengedaran Dokumen Tender Atas Talian: 4 Ogos 2022 Hingga 18 Ogos 2022

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Dokumen Tender ini perlu dihantar secara fizikal di alamat berikut.
Sila baca Arahan Kepada Petender dengan teliti.  
Peti Tender, Unit Tawaran Pusat,
Cawangan Pengurusan Perolehan & Harta,
Bahagian Kewangan, Tingkat Bawah, Blok A,
Kementerian Kerja Raya, Kompleks Kerja Raya,
Jalan Sultan Salahuddin, 50580 Kuala Lumpur.
Tarikh Tutup Tender: 1 September 2022
Waktu: 12.00 tengahari

NOTA :-

Petender WAJIB MENGISI BORANG SARINGAN WAJIB di pautan (https://forms.gle/WfMPnSmZAsnvhsyS6) bermula dari 01hb. Julai 2022 (Jumaat) hingga 05hb. Julai 2022 (Selasa). Hanya petender yang telah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dan melepasi saringan akan disenaraipendek untuk ke proses selanjutnya.
Petender yang telah disenaraipendek akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran harga jualan dokumen dan kaedah bayaran. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pejabat Mengurus Tender.
Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran JomPay akan menerima nama pengguna beserta kata laluan atau pautan muat turun melalui e-mel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada JCloud. Pautan kepada JCloud adalah melalui https://jcloud.jkr.gov.my Tempoh muat turun Dokumen Tender dari 4hb. Ogos 2022 (Khamis) sehingga 18hb. Ogos 2022 (Khamis).
Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengahari 1hb. September 2022 (Khamis). 
Petender dinasihatkan supaya sentiasa merujuk iklan sepanjang tempoh tender dilaksanakan untuk mengetahui sekiranya terdapat perubahan atau ralat terkini.                               
 

Tarikh Tutup
01 / 09 / 2022