PEMBAIKAN TANGKI NO.2 BULK FUEL INSTALLATION (BFI) DI DEPOT BANTUAN BARAT, PANGKALAN TLDM LUMUT | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBAIKAN TANGKI NO.2 BULK FUEL INSTALLATION (BFI) DI DEPOT BANTUAN BARAT, PANGKALAN TLDM LUMUT

Pejabat Yang Memanggil

BAHAGIAN REKABENTUK KESELAMATAN & INFRASTRUKTUR PENGANGKUTAN, CAWANGAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL, IPJKR

Status Syarikat

TERBUKA

T1

Gred CIDB
G6
Kategori

ME

Pengkhususan

M12

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM300.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 23/09/2025
MASA LAWATAN: 02:30 PM
LOKASI LAWATAN: TAPAK BFI, DEPOT BANTUAN BARAT, PANGKALAN TLDM, 32100 LUMUT, PERAK. (SILA MASUK MELALUI PINTU GERBANG HARIMAU 3, PANGKALAN TLDM LUMUT)

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 23/09/2025
MASA TAKLIMAT: 09:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Mesyuarat, Depot Bantuan Barat, Pangkalan TLDM, 32100 Lumut, Perak. (Sila masuk melalui Pintu Gerbang Harimau 3, Pangkalan TLDM Lumut)

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 300
MAKLUMAT BAYARANJOMPAY
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKM/24/10/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL24/09/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL30/09/2025
TEMPAT DIJUALATAS TALIAN (SISTEM JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN (SISTEM JET)
TARIKH TENDER DITUTUP23/10/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTA1. Sesi taklimat tender serta lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN.

2. Hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PKK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.

3. Bagi sesi taklimat tender, kontraktor/syarikat DIWAJIBKAN membawa:
i. Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor CIDB (PPK)
ii. Sijil Perolehan Kerja Kerajaan CIDB (SPKK)
iii. Sijil Pematuhan Cukai atau Tax Compliance Certificate (TCC)

4. Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Sistem JET.

5. Petender hendaklah membuat pembayaran menggunakan JOMPAY bagi pembelian Dokumen Tender dalam tempoh yang telah ditetapkan. Petender perlu memuat naik bukti transaksi melalui Sistem JET.

6. Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya kontraktor gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

7. SECURITY DRAWING/ SECURITY DOCUMENT:
a) Sebahagian dokumen dalam dokumen tender projek ini adalah diklasifikasikan sebagai Dokumen Terperingkat (Security Drawing/ Security Document).
b) Edaran Security Drawing/ Security Document ini akan dibuat secara salinan lembut (softcopy) melalui cakera padat (CD).
c) Kontraktor perlu hadir ke Bahagian Rekabentuk Keselamatan & Infrastruktur Pengangkutan, Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR Malaysia, Tingkat 27, Menara Kerja Raya, Blok G, Jalan Sultan Salahuddin, 50582 Kuala Lumpur selepas mengemukakan deposit Asli ke CPPH dan menunjukkan salinan ASAL Resit Penerimaan Bayaran Deposit Security dari CPPH, KKR bagi mendapatkan CD tersebut.

8. MAKLUMAT BAYARAN DEPOSIT UNTUK SECURITY DRAWING/ SECURITY DOCUMENT:
a) Bayaran deposit hendaklah dibayar dalam tempoh penjualan dokumen tender. Maklumat bayaran deposit adalah seperti berikut :
i. Bayaran deposit adalah sebanyak RM5,000.00.
ii. Bayaran dibuat dalam bentuk draf bank daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia ATAU kiriman wang yang dibayar atas nama Akauntan Negara Malaysia-KKR-T.
iii. Bayaran secara Wang Tunai atau cek adalah tidak diterima.
iv. Kontraktor perlu mengemukakan deposit ASLI ke pejabat Cawangan Pengurusan Perolehan dan Harta (CPPH), Kementerian Kerja raya Malaysia (KKR), Jalan Sultan Salahuddin, 50582 Kuala Lumpur dalam tempoh penjualan dokumen tender dan akan menerima Resit Penerimaan Bayaran Deposit Security dari CPPH, KKR.
v. Kontraktor perlu memuatnaik Resit Penerimaan Bayaran Deposit Security yang diterima daripada CPPH, KKR bersama-sama Slip JomPAY bayaran Dokumen Tender ke dalam sistem JET dalam tempoh penjualan dokumen tender bagi membolehkan petender memuatturun Dokumen Tender.
vi. Kontraktor perlu hadir ke Bahagian Rekabentuk Keselamatan & Infrastruktur Pengangkutan, Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR Malaysia, Tingkat 27, Menara Kerja Raya, Blok G, Jalan Sultan Salahuddin, 50582 Kuala Lumpur selepas mengemukakan deposit Asli ke CPPH dan menunjukkan salinan ASAL Resit Penerimaan Bayaran Deposit Security dari CPPH, KKR bagi mendapatkan cakera padat (CD) yang mengandungi security drawing/ security document.


PERINGATAN:
Pejabat Mengeluarkan Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
   


 

Tarikh Tutup