SISTEM PENYAMAN UDARA DAN SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN BAGI PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN 12 BILIK DARJAH, GANTIAN ASRAMA 200 PELAJAR, 12 UNIT RUMAH GURU, MAKMAL SAINS INTEGRASI, MAKMAL KIMIA, MAKMAL KOMPUTER, SURAU, DEWAN MAKAN DAN LAIN-LAIN KEMUDAHAN DI SMK | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

SISTEM PENYAMAN UDARA DAN SISTEM PENCEGAH KEBAKARAN BAGI PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN 12 BILIK DARJAH, GANTIAN ASRAMA 200 PELAJAR, 12 UNIT RUMAH GURU, MAKMAL SAINS INTEGRASI, MAKMAL KIMIA, MAKMAL KOMPUTER, SURAU, DEWAN MAKAN DAN LAIN-LAIN KEMUDAHAN DI SMK TATAU, TATAU, SARAWAK

Pejabat Yang Memanggil

CAWANGAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL, IBU PEJABAT JKR KUALA LUMPUR

Status Syarikat

TERBUKA

T1

Gred CIDB
G4
Kategori

ME

Pengkhususan

M01 & M02

UPKJ
KELAS: BX/C
KEPALA: V
SUB KEPALA: 3 & 6

SIJIL-SIJIL LAIN
SIJIL PEMATUHAN CUKAI (TCC) YANG MASIH SAH SEHINGGA TAMAT TEMPOH SAH LAKU DAN MEMPUNYAI STATUS PATUH.

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 04/09/2025
MASA LAWATAN: 09:30 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK DELIMA 1, ARAS 1 , MENARA KERJA RAYA 2 (BLOK G), IBU PEJABAT JKR MALAYSIA, KUALA LUMPUR

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 04/09/2025
MASA TAKLIMAT: 09:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Delima 1, Aras 1 , Menara Kerja Raya 2 (Blok G), Ibu Pejabat JKR Malaysia, Kuala Lumpur

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 100
MAKLUMAT BAYARANJOMPAY
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKM/25/07/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL04/09/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL11/09/2025
TEMPAT DIJUALATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPASTAS TALIAN
TARIKH TENDER DITUTUP03/10/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTA1. Taklimat Tender adalah secara FIZIKAL serta DIWAJIBKAN. Bagi sesi taklimat tender yang diwajibkan, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ
Bagi sesi taklimat tender, Petender diwajibkan membawa:
i. Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor CIDB (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan CIDB (SPKK), atau UPKJ
ii. Sijil Pematuhan Cukai (TCC) yang masih SAH sehingga tamat tempoh sah laku dan mempunyai status PATUH.
2. 'Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Sistem JET yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT)
3. 'Petender hendaklah membuat pembayaran menggunakan JOMPAY dalam tempoh yang telah ditetapkan. Petender perlu memuat naik bukti transaksi melalui Sistem JET kepada PMT.
4. Sebarang Kebenaran Khas TIDAK dibenarkan.
5. Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya kontraktor gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
6. Pengistiharan Pemunya Benefisial (BO) dan Surat Akuan (SA) Menangani Jenayah Pemerdagangan Orang & Buruh Paksa perlu dilengkapkan oleh petender dan menjadi
sebahagian dari dokumen wajib ketika pelawaan tender
Tarikh Tutup