PEMBINAAN PUSAT PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK (PPAK) KEMAS TAMAN PUTRA PUTRI, KUANTAN, PAHANG | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBINAAN PUSAT PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK (PPAK) KEMAS TAMAN PUTRA PUTRI, KUANTAN, PAHANG

Pejabat Yang Memanggil

BANGUNAN AM 2, CAWANGAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN , IBU PEJABAT JKR MALAYSIA

Status Syarikat

BUMIPUTERA

Gred CIDB
G6
Kategori

B

Pengkhususan

B04

PUKONSA
KELAS: SIJIL PUSAT PENDAFTARAN KONTRAKTOR-KONTRAKTOR KERJA, BEKALAN DAN PERKHIDMATAN NEGERI SABAH (PUKONSA)
TAJUK:
TAJUK KECIL:

UPKJ
KELAS: SIJIL UNIT PENDAFTARAN KONTRAKTOR DAN JURUPERUNDING SARAWAK (UPKJ)
KEPALA:
SUB KEPALA:

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM300.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 25/06/2025
MASA LAWATAN: 11:00 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK SEMINAR, TINGKAT 1, JABATAN KERJA RAYA KUANTAN KM3, JALAN SUNGAI LEMBING 25000 KUANTAN, PAHANG

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 25/06/2025
MASA TAKLIMAT: 11:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Seminar, Tingkat 1, Jabatan Kerja Raya Kuantan KM3, Jalan Sungai Lembing 25000 Kuantan, Pahang

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 300
MAKLUMAT BAYARANJOMPAY
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKUB/22621/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL26/06/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL02/07/2025
TEMPAT DIJUALATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN
TARIKH TENDER DITUTUP23/07/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTAPENDAFTARAN KONTRAKTOR
a) Petender mempunyai PPK & SPKK atau PPK & Sijil PUKONSA atau PPK & Sijil UPKJ dalam gred/kelas, kategori dan pengkhususan yang ditetapkan dalam kenyataan tender

JKR E-TENDER (SISTEM JET) :
Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.
a) Petender yang berminat menyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my. Pendaftaran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan menggunakan nama syarikat yang berkenaan.

b) Hanya petender berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah-langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna yang boleh dimuat turun melalui portal Sistem JET.

c) Petender yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.

d) Dokumen Meja Tender boleh disemak dan Dokumen Tender boleh diperolehi secara dalam talian melalui Sistem JET.

TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK :

a) Petender yang LAYAK dan berminat dikehendaki memohon untuk hadir taklimat tender dan lawatan tapak melalui Sistem JET sebelum tarikh taklimat tender yang ditetapkan.

b) Permohonan petender untuk menghadiri taklimat tender dan lawatan tapak akan disahkan oleh pejabat yang mengeluarkan tender. Hanya petender yang telah disahkan, LAYAK untuk hadir ke taklimat/lawatan tapak.

c) Petender dikehendaki untuk menghadiri taklimat tender yang berkenaan pada masa, tarikh dan tempat yang telah ditetapkan. Sila hadir 30 Minit sebelum taklimat tender bermula bagi tujuan pendaftaran. Hanya Penama dalam PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan untuk menyertai taklimat tender dan lawatan tapak.

d) Petender perlu memuat naik bukti kehadiran secara dalam talian melalui Sistem JET untuk disahkan oleh pejabat yang mengeluarkan tender. Kegagalan petender untuk mengemukakan bukti kehadiran lawatan tapak dan taklimat tender akan menyebabkan kontraktor tidak layak menyertai tender.

e) Sila bawa Cap Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa lawatan tapak dan taklimat tender dijalankan.

f) Kehadiran ke taklimat tender dan lawatan tapak dihadkan Dua (2) orang sahaja bagi setiap syarikat.

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :

a) Petender yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), CIDB dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), CIDB atau Sijil UPKJ atau Sijil PUKONSA dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dan Sijil Pematuhan Cukai (Tax Compliance Certificate- TCC) dengan status PATUH; dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.

b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada petender yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

c) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan boleh memuat turun Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.

PERINGATAN :
Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan e-mel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
Tarikh Tutup