PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN MAKMAL SAINS TULEN DI SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA TUN RAHAH, SABAK BERNAM, SELANGOR (BRA6002) (TAWARAN SEMULA) | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBINAAN BANGUNAN TAMBAHAN MAKMAL SAINS TULEN DI SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN AGAMA TUN RAHAH, SABAK BERNAM, SELANGOR (BRA6002) (TAWARAN SEMULA)

Pejabat Yang Memanggil

BAHAGIAN PENDIDIKAN 1, CAWANGAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN

Status Syarikat

BUMIPUTERA

Gred CIDB
G6
Kategori

B

Pengkhususan

B01 & B04
 

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM300.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 16/06/2025
MASA LAWATAN: 10:30 AM
LOKASI LAWATAN: DEWAN AL BIRUNI, SMKA TUN RAHAH, SIMPANG LIMA, 45300 SUNGAI BESAR, SABAK BERNAM, SELANGOR

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 16/06/2025
MASA TAKLIMAT: 10:30 PM
LOKASI TAKLIMAT: Dewan Al Biruni, SMKA Tun Rahah, Simpang Lima, 45300 Sungai Besar, Sabak Bernam, Selangor

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 300
MAKLUMAT BAYARANBILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKUB/23331/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL17/06/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL01/07/2025
TEMPAT DIJUALSECARA ATAS TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)HTTPS://TENDER.JKR.GOV.MY
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA ATAS TALIAN MELALUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)HTTPS://TENDER.JKR.GOV.MY
TARIKH TENDER DITUTUP08/07/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTAJKR E-TENDERING (SISTEM JET) :

Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.

a) Petender yang berminat menyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my. Pendaftaran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan menggunakan nama syarikat yang berkenaan.

b) Hanya petender berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah-langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna yang boleh dimuat turun melalui portal Sistem JET.

c) Kontraktor yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.

d) Dokumen Meja Tender boleh disemak dan Dokumen Tender boleh diperolehi secara dalam talian melalui Sistem JET.


TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK :

a) Taklimat Tender & Lawatan Tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JKR E-Tender (JET).

b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.

c) Hanya Penama dalam PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan untuk menyertai Taklimat Tender dan Lawatan Tapak.


PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :

a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil PUKONSA atau Sijil UPKJ dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dengan Pusat Khidmat Kontraktor; dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian Dokumen Tender.

b) KEBENARAN KHAS daripada CIDB atau PUKONSA untuk kategori/pengkhususan kerja yang telah ditetapkan adalah TIDAK DITERIMA.

c) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

d) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan boleh memuat turun Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.


PERINGATAN :

Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
Tarikh Tutup