SISTEM KELENGKAPAN SASARAN MENEMBAK TERTUTUP UNTUK IBU PEJABAT POLIS DAERAH (IPD) KLANG UTARA, SELANGOR [TENDER SEMULA] | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

SISTEM KELENGKAPAN SASARAN MENEMBAK TERTUTUP UNTUK IBU PEJABAT POLIS DAERAH (IPD) KLANG UTARA, SELANGOR [TENDER SEMULA]

Pejabat Yang Memanggil

CAWANGAN KEJURUTERAAN MEKANIKAL, IBU PEJABAT JKR KUALA LUMPUR

Status Syarikat

BUMIPUTERA

T1

Gred CIDB
G5 DAN KE ATAS
Kategori

ME

Pengkhususan

M24

 

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 16/04/2025
MASA LAWATAN: 10:30 AM
LOKASI LAWATAN: BILIK MESYUARAT, TINGKAT 1, PEJABAT TAPAK IPD KU, NO.37, JALAN HARAPAN 7B/KU7, SUNGAI KAPAR INDAH,42200, KLANG, SELANGOR

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 16/04/2025
MASA TAKLIMAT: 10:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: Bilik Mesyuarat, Tingkat 1, Pejabat Tapak IPD KU, No.37, Jalan Harapan 7B/KU7, Sungai Kapar Indah,42200, Klang, Selangor

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 100
MAKLUMAT BAYARANJOMPAY
BILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKM/14/10/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL02/05/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL08/05/2025
TEMPAT DIJUALATAS TALIAN
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPATAS TALIAN
TARIKH TENDER DITUTUP23/05/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTA1. Lawatan tapak untuk tender ini adalah diwajibkan.

2. Taklimat Tender adalah secara FIZIKAL serta DIWAJIBKAN. Bagi sesi taklimat tender yang diwajibkan, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ
Bagi sesi taklimat tender, Petender diwajibkan membawa:
i. Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor CIDB (PPK)
ii. Sijil Perolehan Kerja Kerajaan CIDB (SPKK)
iii. Sijil Pematuhan Cukai (TCC) yang masih SAH sehingga tamat tempoh sah laku dan mempunyai status PATUH.

3. Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Sistem JET yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT)

4. Petender hendaklah membuat pembayaran menggunakan JOMPAY bagi pembelian Dokumen Tender dalam tempoh yang telah ditetapkan. Petender perlu memuat naik bukti transaksi melalui Sistem JET kepada PMT

5. Sebarang Kebenaran Khas TIDAK dibenarkan.

6. Dokumen tender hanya akan dijual kepada kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya kontraktor gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

7. Bayaran Deposit untuk SECURITY DRAWING / SECURITY DOCUMENT:

a) Bayaran deposit hendaklah dibayar dalam tempoh penjualan dokumen tender. Maklumat bayaran adalah seperti berikut:
i) Bayaran deposit sebanyak RM5,000.00
ii) Dibayar dalam bentuk draf bank daripada bank yang berlesen dan beroperasi di Malaysia atau kiriman wang
iii) Dibayar atas nama Akauntan Negara Malaysia-KKR-T.

b) Wang tunai atau cek tidak boleh diterima.

c) Kontraktor perlu mengemukakan salinan Asli deposit ke pejabat Cawangan Pengurusan Perolehan Dan Harta (CPPH), Kementerian Kerja Raya (KKR), Tingkat Bawah, Blok A, Kompleks Kementerian Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin, 50582 Kuala Lumpur dalam tempoh penjualan dokumen tender.

d) Resit penerimaan deposit yang diterima daripada CPPH, KKR perlu dimuat naik oleh kontraktor ke dalam sistem dalam tempoh penjualan dokumen tender bagi membolehkan petender memuat turun dokumen tender.

e)Kerajaan tidak akan bertanggungjawab sekiranya petender tidak membuat bayaran dokumen seperti yang ditetapkan.

f)Deposit ini akan dikembalikan apabila petender mengemukakan Borang Aku Janji Kontraktor (dilampirkan bersama dokumen tender – Lampiran F) bahawa petender hanya memuat turun dan tidak mencetak atau mengedarkan lukisan dan dokumen tersebut dalam apa bentuk jua sekalipun.


PERINGATAN:
Pejabat Mengeluarkan Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
Tarikh Tutup