PEMBINAAN BANGUNAN BAHARU 18 BILIK DARJAH DAN BILIK GURU DI SK ISKANDAR PERDANA
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan
PEMBINAAN BANGUNAN BAHARU 18 BILIK DARJAH DAN BILIK GURU DI SK ISKANDAR PERDANA
Pejabat Yang Memanggil
CAWANGAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Status Syarikat
BUMIPUTERA
Gred CIDB
G7
Kategori
B
Pengkhususan
B01 & B04
PUKONSA KELAS: A TAJUK: II TAJUK KECIL: 2A & 4
UPKJ KELAS: A KEPALA: II SUB KEPALA: 2(A) & 2(B)
Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM500.00
Lawatan Tapak
WAJIB
MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT: TARIKH LAWATAN: 10/03/2025 MASA LAWATAN: 09:30 AM LOKASI LAWATAN: JKR DAERAH PERAK TENGAH 32610 SERI ISKANDAR PERAK DARUL RIDZUAN
MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT: TARIKH TAKLIMAT: 10/03/2025 MASA TAKLIMAT: 09:30 AM LOKASI TAKLIMAT: JKR Daerah Perak Tengah 32610 Seri Iskandar Perak Darul Ridzuan
MAKLUMAT DOKUMEN
HARGA
RM 500
MAKLUMAT BAYARAN
BILLER CODE:KKR 177501 NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA REF 1: JKR/CKUB/22823/2025 Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA
BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.
PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL
11/03/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL
14/03/2025
TEMPAT DIJUAL
SECARA ATAS TALIAN MELALAUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER
05:00 PM
TEMPAT DITUTUP
SECARA ATAS TALIAN MELALAUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
TARIKH TENDER DITUTUP
16/04/2025
WAKTU TENDER DITUTUP
12:00 PM
NOTA
JKR E-TENDERING (SISTEM JET) :
TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK :
a) Taklimat Tender & Lawatan Tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JET.
b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi.
c) Sila bawa Cap Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.
d) Hanya Penama dalam PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan untuk menyertai Taklimat Tender dan Lawatan Tapak.
e) Sila pastikan Slip Lawatan Tapak dilengkapkan oleh pihak tuan dan sila pastikan pengesahan kehadiran lawatan tapak diperolehi daripada Pegawai Cawangan Kontrak dan Ukur Bahan (CKUB) diakhir sesi tersebut. Untuk perhatian, Slip Lawatan Tapak berkenaan perlu dikemukakan sebagai salah satu dokumen wajib yang perlu dilampirkan semasa proses pembelian Dokumen Tender kelak.
PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil PUKONSA atau Sijil UPKJ, Slip Lawatan Tapak dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian Dokumen Tender.
b) Dokumen Tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
c) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dan boleh memuat turun Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.
PENYERAHAN DOKUMEN TENDER: Tarikh Tutup tender pada 16 April 2025 sebelum jam 12.00 tengahari melalui sistem JKR E-Tender(JET).
Sila rujuk Manual di Sistem JKR E-Tender (JET)
PERINGATAN : Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun