PEMBINAAN BANGUNAN BAHARU 18 BILIK DARJAH DAN BILIK GURU DI SK ISKANDAR PERDANA | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBINAAN BANGUNAN BAHARU 18 BILIK DARJAH DAN BILIK GURU DI SK ISKANDAR PERDANA

Pejabat Yang Memanggil

CAWANGAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN

Status Syarikat

BUMIPUTERA

Gred CIDB
G7
Kategori

B

Pengkhususan

B01 & B04

PUKONSA
KELAS: A
TAJUK: II
TAJUK KECIL: 2A & 4

UPKJ
KELAS: A
KEPALA: II
SUB KEPALA: 2(A) & 2(B)

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM500.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 10/03/2025
MASA LAWATAN: 09:30 AM
LOKASI LAWATAN: JKR DAERAH PERAK TENGAH 32610 SERI ISKANDAR PERAK DARUL RIDZUAN

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 10/03/2025
MASA TAKLIMAT: 09:30 AM
LOKASI TAKLIMAT: JKR Daerah Perak Tengah 32610 Seri Iskandar Perak Darul Ridzuan

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 500
MAKLUMAT BAYARANBILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/CKUB/22823/2025
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL11/03/2025
TARIKH AKHIR DIJUAL14/03/2025
TEMPAT DIJUALSECARA ATAS TALIAN MELALAUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA ATAS TALIAN MELALAUI SISTEM JKR E-TENDER (JET)
TARIKH TENDER DITUTUP16/04/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTA

JKR E-TENDERING (SISTEM JET) :

TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK :

a) Taklimat Tender & Lawatan Tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JET.

b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi.

c) Sila bawa Cap Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.

d) Hanya Penama dalam PPK dan SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan untuk menyertai Taklimat Tender dan Lawatan Tapak.

e) Sila pastikan Slip Lawatan Tapak dilengkapkan oleh pihak tuan dan sila pastikan pengesahan kehadiran lawatan tapak diperolehi daripada Pegawai Cawangan Kontrak dan Ukur Bahan (CKUB) diakhir sesi tersebut. Untuk perhatian, Slip Lawatan Tapak berkenaan perlu dikemukakan sebagai salah satu dokumen wajib yang perlu dilampirkan semasa proses pembelian Dokumen Tender kelak.


PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :

a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil PUKONSA atau Sijil UPKJ, Slip Lawatan Tapak dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian Dokumen Tender.

b) Dokumen Tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.

c) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dan boleh memuat turun Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.

PENYERAHAN DOKUMEN TENDER:
Tarikh Tutup tender pada 16 April 2025 sebelum jam 12.00 tengahari melalui sistem JKR E-Tender(JET).

Sila rujuk Manual di Sistem JKR E-Tender (JET)

PERINGATAN :
Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun

 

Tarikh Tutup