PEMBAIKAN CERUN RUNTUH DI 8 RAMD DI BAHAGIAN PAGAR BERSEMPADAN DENGAN SEKOLAH KEBANGSAAN CLIFFORD, KUALA LIPIS, PAHANG | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBAIKAN CERUN RUNTUH DI 8 RAMD DI BAHAGIAN PAGAR BERSEMPADAN DENGAN SEKOLAH KEBANGSAAN CLIFFORD, KUALA LIPIS, PAHANG

Pejabat Yang Memanggil

CAWANGAN KEJURUTERAAN CERUN

Status Syarikat

BUMIPUTERA

T1

Gred CIDB
G4
Kategori

CE

Pengkhususan

CE08, CE21, & CE36

PUKONSA
KELAS: C
TAJUK: TAJUK I, TAJUK IV
TAJUK KECIL: TAJUK KECIL 1 & 6, TAJUK KECIL 1

UPKJ
KELAS: C
KEPALA: KEPALA I, KEPALA III
SUB KEPALA: SUB-KEPALA 1, SUB-KEPALA 1(A) &1(B)

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

WAJIB

MAKLUMAT LAWATAN ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH LAWATAN: 04/12/2024
MASA LAWATAN: 11:00 AM
LOKASI LAWATAN: DEWAN TERBUKA, SEKOLAH KEBANGSAAN CLIFFORD, 27200 KUALA LIPIS, PAHANG

MAKLUMAT TAKLIMAT ADALAH SEPERTI BERIKUT:
TARIKH TAKLIMAT: 04/12/2024
MASA TAKLIMAT: 11:00 AM
LOKASI TAKLIMAT: DEWAN TERBUKA, SEKOLAH KEBANGSAAN CLIFFORD, 27200 KUALA LIPIS, PAHANG

MAKLUMAT DOKUMEN 
HARGARM 100
MAKLUMAT BAYARANBILLER CODE:KKR 177501
NOTA: KEMENTERIAN KERJA RAYA
REF 1: JKR/PERS/CKC/024/2024
Ref 2: NAMA SYARIKAT ANDA

BAYARAN TIDAK AKAN DIKEMBALIKAN SEKIRANYA PETENDER GAGAL MEMENUHI SYARAT-SYARAT YANG TELAH DITETAPKAN.

PAUTAN UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER (JIKA BERKENAAN) AKAN DIAKTIFKAN SETELAH SELESAI PROSES LAWATAN TAPAK/TAKLIMAT TENDER (SEKIRANYA WAJIB) DAN PEMBAYARAN. PETENDER DIKEHENDAKI LOG MASUK KE DALAM SISTEM UNTUK MEMUAT TURUN DOKUMEN TENDER.
TARIKH MULA DIJUAL11/12/2024
TARIKH AKHIR DIJUAL18/12/2024
TEMPAT DIJUALSECARA ATAS TALIAN (JKR E-TENDER)
WAKTU TUTUP JUAL TENDER05:00 PM
TEMPAT DITUTUPSECARA ATAS TALIAN (JKR E-TENDER)
TARIKH TENDER DITUTUP08/01/2025
WAKTU TENDER DITUTUP12:00 PM
NOTA1. Kontraktor TIDAK DIBENARKAN untuk memohon kebenaran khas bagi kategori dan pengkhususan bidang
daripada CIDB, PUKONSA atau UPKJ untuk menyertai tender ini.
2. Bagi lawatan tapak atau sesi taklimat tender yang DIWAJIBKAN, hanya PENAMA yang tercatat didalam
SijilPPK, SPKK, STB, PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan.
3. Pihak kontraktor yang berminat hendaklah membawa sijil penda aran PPK, SPKK & STB serta
kadpengenalan
PENAMA dan memastikan sijil-sijil berkenaan masih sah sekurang-kurangnya tiga (3) bulan selepas tarikh
tutup
tender. 4. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam Sijil PPK,SPKK, STB,
PUKONSA atau UPKJ.
5. Bagi lawatan tapak dan taklimat tender, pihak kontraktor yang berminat diingatkan supaya hadir 15
minitlebih awal dari waktu yang  ditetapkan untuk memastikan proses saringan dan penda aran berjalan dengan lancar sebelum sesi taklimat tender & lawatan tapak bermula.
NOTA:
A. KEPERLUAN TCC (TAX COMPLIANCE CERTIFICATE)
TCC adalah DOKUMEN WAJIB yang perlu dikemukakan oleh syarikat bersama-sama dokumen tender. Sila
rujuk Arahan Kepada Petender
B. JKR E-TENDERING (SISTEM JET):
Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET
a) Kontraktor yang berminat menyertai tender hendaklah membuat penda aran dalam portal
https://tender.jkr.gov.my. Penda aran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan
menggunakan nama syarikat yang berkenaan.
b) Hanya kontraktor BERDAFTAR sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah
langkah untuk membuka akaun dan menda ar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna yang
bolehdimuat turun melalui portal https://tender.jkr.gov.my.
c) Kontraktor yang telah berda ar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log
masuk,melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.
C. TAKLIMAT TENDER & LAWATAN TAPAK:
a) Kontraktor yang LAYAK dan berminat dikehendaki untuk memohon untuk hadir ke Taklimat Tender
dan Lawatan Tapak melalui Sistem JET.
b) Kontraktor yang LAYAK dikehendaki membawa salinan Sijil PPK, STB, SPKK atau PUKONSA atau UPKJ yang dicetak bagi tujuan penda aran.
c) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN)
danAgensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan
penda aran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.
D. PEMBELIAN DOKUMEN TENDER:
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuat naik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Penda aran
Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB dan Sijil Taraf Bumiputera (STB); dan
buktipembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.
b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat
pendaaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya petender
gagalmemenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
E. PERINGATAN:
Pejabat Memanggil Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor
dalammemastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.
Tarikh Tutup