MEMBINA JAMBATAN BARU DI JALAN BUKIT KUBUR, MUKIM MAHANG, DAERAH KULIM BANDAR BAHARU, KEDAH DARUL AMAN
BAHAGIAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN, CAWANGAN JALAN, IBU PEJABAT JKR MALAYSIA,
JALAN SULTAN SALAHUDDIN,
50582 KUALA LUMPUR.
BUMIPUTERA
CE
CE01 & CE02
Sijil Perakuan Kerja Kerajaan (SPKK) G6, CE ATAU UPKJ Kelas A, Kepala I, III dan IV, Sub-Kepala : 1 & 2 ATAU PUKONSA Kelas A, Tajuk I dan IV, Tajuk Kecil : 1 & 2 dan juga Sijil Taraf Bumiputera (STB) yang masih sah.
Maklumat Tender Dokumen
Harga RM300.00
Bayaran Secara Atas Talian
JomPAY
BILLER CODE : KKR177501
REF 1 : JKR/IP/CJ/T/2023/22
REF 2 : NAMA SYARIKAT ANDA
Bayaran tidak akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
Tarikh dokumen mula dimuat turun : 18/09/2023
Tarikh akhir dokumen dimuat turun : 25/09/2023
Tempat dijual : Secara dalam talian melalui Sistem JKR E-Tender (JET).
Tarikh ditutup : 17/10/2023
Waktu ditutup : 12.00 Tengah Hari
Tempat ditutup : Secara dalam talian melalui Sistem JKR E-Tender (JET).
LAWATAN TAPAK DIWAJIBKAN
TAKLIMAT TENDER DIWAJIBKAN
Taklimat Tender akan diadakan sepertimana berikut:
i. Tarikh : 14/09/2023 (KHAMIS)
ii. Masa : 10.00 Pagi
iii. Tempat: Bilik Seminar, Jabatan Kerja Raya Kulim/Bandar Baharu, 09000 Kulim, Kedah Darul Aman
iv. Sila bawa Sijil Pendaftaran dan Cap Syarikat Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender dijalankan.
v. Tidak dibenarkan memohon kebenaran khas bagi gred dan pengkhususan dalam bidang yang telah ditetapkan.
vi. Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET. Petender perlu berdaftar dengan Sistem JET melalui sesawang https://tender.jkr.gov.my dan mempunyai akaun pengguna bagi menyertai tender ini.Permohonan untuk menghadiri lawatan tapak adalah melalui sistem JET.
vii. Petender perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil UPKJ atau Sijil PUKONSA dan Sijil Taraf Bumiputera (STB); dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender. Dokumen tender hanya akan dijual kepada Petender yang layak berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran tidak akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
viii. Pejabat Memanggil Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Petender dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun. Sebarang aduan berkaitan perkara ini tidak akan dilayan.