PINDAAN TARIKH TUTUP - PEMBANGUNAN JPJ CAWANGAN BENTONG No Tender : JKR/CKUB/21623/2022 | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

PEMBANGUNAN JPJ CAWANGAN BENTONG No Tender : JKR/CKUB/21623/2022

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kontrak Dan Ukur Bahan (Bahagian Bangunan Am2), Ibu Pejabat JKR Malaysia Nama : Nur Syuhaini Binti Kamarudin / Noor Leda Binti Derahman No Telefon : 03- 26165464 / 03- 26165511 E-mel : ckubbba2bpp2@jkr.gov.my

Status Syarikat

 

T1
Syarikat yang 100% milik tempatan

Gred CIDB
G7
Kategori

B

Pengkhususan

Gred, Kategori & Pengkhususan/Kelas, Tajuk & Tajuk Kecil/Kelas, Kepala & Sub-Kepala :
CIDB
Gred : G7
Kategori : B
Pengkhususan : B01 & B04
Dan
Sijil Perolehan Kerja Kerajaan
Atau
UPKJ
Kelas : A
Kepala : II
Sub Kepala : 2(a) & 2(b)
Atau
PUKONSA
Kelas : A
Tajuk : II
Tajuk Kecil : 2(a) & 4
**Tidak dibenarkan memohon kebenaran khas CIDB untuk gred dan Pengkhususan dalam bidang yang telah ditetapkan

 

Tarikh Lawatan Tapak
Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM500.00
Lawatan Tapak

Taklimat & Lawatan Tapak
(DIGALAKKAN) :
13 Disember 2022 (Selasa)
Masa :
10.00 pagi
Tempat :
Bilik Mesyuarat, Pejabat JKR
Daerah Bentong, Pahang

LINK TAKLIMAT TENDER
PROJEK :
https://jcloud.jkr.gov.my/index.php/
s/6lOdFje9PNSV3ik
Tarikh Dokumen Mula Dijual :
14 Disember 2022 (Rabu)
Sehingga
20 Disember 2022 (Selasa)

1. Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama
Sila Rujuk Sistem JET Sebelum membuat bayaran
Harga Dokumen :
RM 500.00
Kaedah Bayaran :
Menerusi JomPAY Sahaja
Biller Code:
177501
Ref-1 :
Nombor Tender
JKR/CKUB/21623/2022
Ref-2 :
Nama Syarikat

Bayaran tidak akan dikembalikan
sekiranya petender gagal
memenuhi syarat-syarat yang telah
ditetapkan

2. Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup :
Tempat :
Secara dalam talian melalui
Sistem JKR E-Tender (JET)
https://tender.jkr.gov.my
Tarikh Tutup Tender :
18 Januari 2023
(Rabu)
Waktu :
Sebelum Jam 12.00 Tengahari

***TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK :
a) Taklimat & Lawatan tapak adalah DIGALAKKAN bagi semua petender.
b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa cap nama Syarikat
Beralamat untuk memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.
PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil UPKJ atau Sijil
PUKONSA dan Sijil Taraf Bumiputera (STB); dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.
b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan
sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
c) Tidak dibenarkan memohon kebenaran khas CIDB untuk gred dan Pengkhususan dalam bidang yang telah ditetapkan.
PERINGATAN :
Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan e-mel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.

 

Tarikh Tutup