Panduan Bagi Membuat Aduan Kerosakan Dan Gangguan Komputer Kepada Bahagian Pengurusan Maklumat | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Pengenalan

Salah satu tugas Bahagian  Pengurusan Maklumat (BPM), KKR adalah memberi khidmat teknikal mengenainya kepada semua pejabat dalam Kementerian.
Khidmat teknikal tersebut adalah menyenggara sistem, memantau dan membaiki sebarang kerosakan yang berlaku kepada sistem komputer dalam Kementerian Kerja Raya

Objektif

Tujuan panduan ini disediakan adalah bagi menerangkan kepada semua pejabat dalam Kementerian untuk memohon khidmat teknikal daripada Cawangan Operasi & Sokongan Teknikal, KKR.  

Pertanyaan

Sebarang pertanyaan / penjelasan sila berhubung dengan:--

Bahagian Pengurusan Maklumat
Kementerian Kerja Raya
Tingkat 8, Blok B, Kompleks Kerja Raya
Jalan Sultan Salahuddin
50580 KUALA LUMPUR

Telefon: 03-27714516       Faks: 03- 277114433

File attachments