Ralat : Pindaan Tempoh Muat Turun Dokumen Tender, Pindaan Tarikh Dan Masa Tutup Tender Serta Pindaan Kaedah Pembayaran Kepada Jompay : Pemasangan Sistem Elektrik Untuk Upsi-pembinaan Kompleks Pusat Kesihatan Di Kampus Sultan Azlan Shah | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Ralat : Pindaan Tempoh Muat Turun Dokumen Tender, Pindaan Tarikh Dan Masa Tutup Tender Serta Pindaan Kaedah Pembayaran Kepada Jompay  : Pemasangan Sistem Elektrik Untuk Upsi-pembinaan Kompleks Pusat Kesihatan Di Kampus Sultan Azlan Shah
 

Pejabat Yang Memanggil

Cawangan Kejuruteraan Elektrik, Ibu Pejabat JKR, Kuala Lumpur.

Status Syarikat

Bumiputera / T1
 

Gred CIDB
G5/G6/G7
Kategori

ME

Pengkhususan

E01, E04, E05, E11, E17, E18 & E32

Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

TIADA

Taklimat Tender adalah pada 24 Februari 2022 (Khamis) jam 10.00 pagi secara atas talian. Pautan taklimat akan dimaklumkan melalui emel kepada petender yang melepasi saringan. Kehadiran adalah DIWAJIBKAN.

Perhatian:
Tempoh Muat Turun Dokumen Tender Atas Talian
7 Mac 2022 (Isnin) Hingga 21 Mac 2022 (Isnin)

Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama
RM 100.00
(Harga Dokumen Tender)
Bayaran di atas nama Akauntan Negara Malaysia – KKR - T
Bayaran secara JomPAY sahaja

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Cawangan Pengurusan Perolehan dan Harta,
Tingkat Bawah,
Blok A, Kompleks Kerja Raya, Jalan Sultan Salahuddin,
50580 Kuala Lumpur

Tarikh Tutup Tender: 4 April 2022 (Isnin)
Waktu: 12.00 tengahari

NOTA:-
Petender WAJIB MENGISI BORANG SARINGAN WAJIB di pautan (https://forms.gle/fYu77f429fzEX4g18) bermula dari 9 Februari 2022 (Rabu) hingga 11 Februari 2022 (Jumaat) sebelum jam 11.59 malam. Hanya petender yang telah memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dan melepasi saringan akan disenaraipendek untuk ke proses selanjutnya.

Petender yang telah disenaraipendek akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran harga jualan dokumen dan kaedah bayaran. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pegawai Mengurus Tender.

Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna beserta kata laluan atau pautan muat turun melalui e-mel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada JCloud. Pautan kepada JCloud adalah melalui https://jcloud.jkr.gov.my. Tempoh muat turun Dokumen Tender adalah 7 Mac 2022 (Isnin) pukul 12.00 tengah malam sehingga 21 Mac 2022 (Isnin) pukul 11.59 malam.

Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengahari 4 April 2022 (Isnin). Segala urusan petender sama ada secara serahan tangan ataupun menggunakan syarikat perkhidmatan kurier hendaklah sentiasa mematuhi Prosedur Operasi Piawai (Standard Operating Procedure – SOP) Perintah Kawalan Pergerakan pada sepanjang masa.

Petender dinasihatkan supaya merujuk iklan dari masa ke masa sepanjang tempoh PKP dilaksanakan jika terdapat perubahan atau ralat terkini.
 

Tarikh Tutup