Naiktaraf Bengkel Dan Fasiliti Ikbn Bandar Penawar, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim. (Tawaran Semula) | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Naiktaraf Bengkel Dan Fasiliti Ikbn Bandar Penawar, Kota Tinggi, Johor Darul Takzim. (Tawaran Semula)
 

Pejabat Yang Memanggil

Bahagian Kontrak Dan Ukur Bahan JKR Negeri Johor
&
JKR Daerah  Kota Tinggi

Status Syarikat

Bumiputera / T1
 

Gred CIDB
G4
Kategori

B

Pengkhususan

B04 & B24 

Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

TIADA

Perhatian:
Tarikh Mengisi Borang Saringan Wajib
Pada: 26hb April 2022 (SELASA)
Hingga: 28hb April 2022 (KHAMIS)
Sebelum jam 11.59 malam
Pautan : https://tinyurl.com/JKRPERSJ032022T

Harga Dokumen & Tarikh Dokumen Mula Boleh Dimuat Turun
Dokumen Tender dijual secara atas talian dengan harga
RM 100.00
I. Hanya petender yang layak (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran.
II. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pegawai Mengurus Tender.
III. Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima pautan muat turun melalui e-mel berserta nama pengguna dan kata laluan untuk memuat turun Dokumen Tender daripada J-Cloud.
IV. Tempoh muat turun Dokumen Tender adalah daripada : 23hb Mei 2022 (Isnin) Hingga 05hb Jun 2022 (Ahad)

Tempat, Tarikh & Waktu Tutup Tender
Pejabat Pengarah Kerja Raya Johor,
(Bahagian Kontrak & Ukur Bahan)
Aras 5, Bangunan Dato’ Abdul Rahman Andak,
Kota Iskandar,79582 Iskandar Puteri,
Johor.

13HB JUN 2022 (ISNIN)
Sebelum atau pada jam12.00 Tengah Hari
Tender yang lewat tidak akan diterima
Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender

NOTA:-
Borang Penyertaan tender
I. Petender WAJIB MENGISI BORANG SARINGAN WAJIB di pautan berikut bermula dari 26HB APRIL 2022 (SELASA) Hingga 28HB APRIL 2022 (KHAMIS) Sebelum jam 11.59 malam.
II. Petender yang telah disenarai pendek akan menerima e- mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pegawai Mengurus Tender.
III. Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima pautan muat turun melalui e-mel berserta nama pengguna dan kata laluan untuk memuat turun Dokumen Tender daripada J-Cloud. Tempoh muat turun Dokumen Tender adalah daripada : 23HB MEI 2022 (ISNIN) Hingga 05HB JUN 2022 (AHAD)

Dokumen Meja Tender
I. Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Storan Atas Talian yang telah diberikan oleh Pegawai Mengurus Tender (PMT) dan Dokumen Meja Tender boleh disemak semasa waktu pejabat.

Waktu Dokumen Meja Tawaran boleh disemak adalah seperti berikut :-
Masa :
Ahad hingga Rabu :
8.00 Pagi – 12.00 Tengah hari
2.00 Petang – 3.30 Petang

Khamis :
8.00 Pagi – 12.00 Tengah hari
2.00 Petang Hingga 3.00 Petang

II. Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dibayar secara atas talian secara JOMPAY sahaja. Petender hendaklah memastikan Biller Code, Reference 1 dan Reference 2 adalah betul sebelum bayaran di buat. Bukti transaksi perlu perlu dikemukakan melalui e-mel kepada PMT dan disalinkan ke alamat e-mel akaun kementerian@kkr.gov.my sebagai slip bayaran.

III. Sebarang kesilapan petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima e-mel yang mengandungi nama petender berserta kata laluan dan pautan muat turun dokumen.
 

Tarikh Tutup