Pembinaan Jalan Alternatif Dari Jalan Pulau Nibong Ke Jalan Pengkalan Batu (Melalui Hadapan Masjid Nur Sa’adah) Di Kampung Pengkalan Batu, Melaka. | Kementerian Kerja Raya Langkau ke kandungan utama
Jenis Perolehan
Tender
Tarikh Iklan
Tajuk Perolehan

Pembinaan Jalan Alternatif Dari Jalan Pulau Nibong Ke Jalan Pengkalan Batu (Melalui Hadapan Masjid Nur Sa’adah) Di Kampung Pengkalan Batu, Melaka.

Pejabat Yang Memanggil

IP JKR Melaka

Status Syarikat

Bumiputera
T1

Gred CIDB
G4
Kategori

CE

Pengkhususan

CE01

Atau
PUKONSA Tajuk I Tajuk Kecil 1
Atau
UPKJ Kelas CE, Kepala III, Sub Kepala 2a

Tarikh Mula Dijual
Tarikh Akhir Dijual
Harga Dokumen
RM100.00
Lawatan Tapak

Lawatan tapak dan sesi taklimat tender TIDAK DIWAJIBKAN.
Taklimat Tender dan Dokumen Tender akan dijual kepada petender yang layak berdasarkan kepada maklumat pendaftaran yang dikemukakan melalui Borang Saringan Wajib.

Petender hendaklah mengisi Borang Saringan Wajib dalam tempoh 3 hari bermula 06.07.2022 hingga 8.07.2022 jam 5.00 petang.
Sila KLIK pada pautan https://forms.gle/9Pj8L59RpxKEzp529 yang disertakan di Laman Web Rasmi JKR Melaka untuk pendaftaran/saringan wajib.

Harga Jualan Dokumen (RM)
RM100.00
Bayaran menerusi JomPAY online sahaja

Tempat, Tarikh dan Waktu Tender Tutup
IP JKR Melaka
Bhgn. Kontrak & Ukur Bahan
08.08.2022 (ISNIN)
12.00 tengah hari

MAKLUMAT & PERHATIAN
1. Permohonan Dokumen Tender adalah secara Atas Talian (Online).
2. Bagi Petender yang tiada Pengkhususan, WAJIB ada Kebenaran Khas dan perlu dimuat turun bersama-sama sijil berkaitan ketika pendaftaran online.
3. Sila berikan satu (1) alamat e-mel yang AKTIF semasa pendaftaran untuk urusan tender.
4. Petender hendaklah membuat pembayaran dalam tempoh 3 hari selepas menerima e-mel yang mengandungi makluman untuk tujuan pembayaran.
5. Pembayaran untuk pembelian dokumen hendaklah secara atas talian menggunakan JomPAY sahaja dan slip bayaran perlu dikemukakan oleh petender melalui e-mel kepada Pejabat Mengurus Tender (PMT) sebagai bukti bayaran.
6. Dokumen Tender hendaklah dimuat turun, dicetak dan diisi selengkapnya.
7. Penghantaran/Pengemukaan Dokumen Tender adalah secara SERAHAN TANGAN.
8. Petender yang ingin mengemukakan tender secara serahan tangan hendaklah mematuhi SOP yang telah dinyatakan di dalam Arahan Kepada Petender. Petender juga hendaklah sentiasa mematuhi SOP PKP di pejabat yang menutup tender.
9. Sebarang kecuaian petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima pautan muat turun dan bayaran tidak akan dikembalikan.
10. Dokumen Tender yang sampai selepas masa dan tarikh yang ditetapkan serta kesilapan memasuki peti tender atas sebarang sebab dan alasan tidak akan dipertimbangkan.

Tarikh Tutup