PEMBANGUNAN SANTUARI GAJAH JOHOR (JES) FASA 2 : PEMBANGUNAN SUMBER KEMUDAHAN PELAWAT | Kementerian Kerja Raya Skip to main content
Acquisition Type
Tender
Date of Advertisement
Procurement Title

PEMBANGUNAN SANTUARI GAJAH JOHOR (JES) FASA 2 : PEMBANGUNAN SUMBER KEMUDAHAN PELAWAT

Calling Office

Cawangan Kontrak dan Ukur Bahan, (Bahagian Bangunan Am 2), IBU PEJABAT JKR MALAYSIA

MOHD ZAKI BIN KHAIDIR (Tel :03-26165462), SR HISHAMAN BIN HUSSAIN (Tel :03-26165473), SITI NOOR FATANAH BINTI MAT SAAT (Tel :03-26165463)

email : ckubbba2bpp4@jkr.gov.my

Type
Tender Khas Bumiputera
Procurement Category
Kerja
Company Status

BUMIPUTERA

CIDB Grade
G7
Category

B

Specialization

PERAKUAN PENDAFTARAN KONTRAKTOR (PPK)
GRED : G7
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : B04 (KEBENARAN KHAS TIDAK DIBENARKAN)

SIJIL PEROLEHAN KERJA KERAJAAN (SPKK)
GRED : G7
KATEGORI : B
PENGKHUSUSAN : PEMBINAAN BANGUNAN (KEBENARAN KHAS TIDAK DIBENARKAN) - RUJUK NOTA PENDAFTARAN KONTRAKTOR

PUKONSA
KELAS: A
TAJUK: II
TAJUK KECIL: 2(A)
UPKJ
KELAS: A
KEPALA: II
SUB KEPALA: 2(A)

Tidak dibenarkan memohon kebenaran khas CIDB untuk gred dan Pengkhususan dalam bidang yang telah ditetapkan

 

PERHATIAN

Tarikh Dokumen Mulai Dijual / Dimuat Turun

Tarikh Dokumen Mula Dijual : 25 September 2023 (Isnin)
Tarikh Tutup Penjualan Dokumen : 4 Oktober 2023 (Rabu)
Sebelum Jam 5.00 Petang

Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama

Sila Rujuk Sistem JET Sebelum membuat bayaran
Harga Dokumen : RM 500.00
Kaedah Bayaran : Menerusi JomPAY Sahaja
Biller Code: 177501
Ref-1 : Nombor Tender JKR/CKUB/22471/2023
Ref-2 : Nama Syarikat
Bayaran tidak akan dikembalikan sekiranya petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup

Tempat : Secara dalam talian melalui Sistem JKR E-Tender (JET) https://tender.jkr.gov.my
Tarikh Tutup Tender : 25 Oktober 2023 (Rabu)
Waktu : Sebelum Jam 12.00 Tengahari

NOTA

JKR E-TENDERING (SISTEM JET) :
Proses tender ini dilaksanakan secara dalam talian melalui Sistem JET.
a) Petender yang berminat menyertai tender ini hendaklah membuat pendaftaran dalam portal https://tender.jkr.gov.my. Pendaftaran akaun pengguna (kontraktor) hanya perlu dibuat sekali sahaja dengan
menggunakan nama syarikat yang berkenaan.
b) Hanya petender berdaftar sahaja boleh menyertai tender yang menggunakan Sistem JET. Langkah-langkah untuk membuka akaun dan mendaftar masuk sistem boleh dirujuk menerusi Manual Pengguna
yang boleh dimuat turun melalui portal Sistem JET.
c) Kontraktor yang telah berdaftar dengan Sistem JET akan menerima ID dan kata laluan untuk log masuk, melihat paparan iklan, membeli dan mengemukakan dokumen tender.
d) Dokumen Meja Tender boleh disemak dan dokumen tender boleh diperolehi secara dalam talian melalui Sistem Jet.

TAKLIMAT & LAWATAN TAPAK :
a) Taklimat & Lawatan tapak adalah WAJIB bagi semua petender. Permohonan menghadiri lawatan tapak hendaklah dibuat melalui Sistem JKR E-Tender (JET) .Hanya petender yang mendapat pengesahan
kehadiran sahaja daripada Pejabat Mengurus Tender (PMT) dibenarkan hadir untuk ke lawatan tapak tersebut.
b) Segala Standard Operating Procedure (SOP) yang ditetapkan oleh Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Agensi Kerajaan yang berkaitan hendaklah dipatuhi. Sila bawa Cop Syarikat Beralamat untuk
memudahkan urusan pendaftaran semasa taklimat tender & lawatan tapak dijalankan.
c) Bagi Taklimat dan Lawatan Tapak yang diwajibkan, hanya PENAMA yang tercatat di dalam Sijil PPK, SPKK, PUKONSA, UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan.
Kontraktor/Syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA, UPKJ.

PEMBELIAN DOKUMEN TENDER :
a) Kontraktor yang LAYAK perlu memuatnaik salinan (dalam format *pdf) Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dengan CIDB atau Sijil UPKJ atau Sijil PUKONSA
dan Sijil Taraf Bumiputera (STB); dan bukti pembayaran (Slip JomPAY) bagi tujuan pembelian dokumen tender.
b) Dokumen tender hanya akan dijual kepada Kontraktor yang LAYAK berdasarkan kepada maklumat pendaftaran dan bukti pembayaran yang dikemukakan. Bayaran TIDAK akan dikembalikan sekiranya
petender gagal memenuhi syarat-syarat yang telah ditetapkan.
c) Petender yang memenuhi kriteria yang telah ditetapkan akan menerima e-mel pemakluman bagi pengesahan pembelian Dokumen Tender dalam tempoh satu (1) hari bekerja dan boleh memuat turun
Dokumen Tender secara salinan lembut (softcopy) melalui Sistem JET.

PERINGATAN :
Pejabat Mengurus Tender (PMT) tidak akan bertanggungjawab di atas kecuaian Kontraktor dalam memastikan kesempurnaan penerimaan emel, isu pembayaran dan dokumen yang dimuat turun.

Date of Site Visit
On Sale Date
Sale Deadline
Document Price
RM500.00
Site visit

Taklimat & Lawatan Tapak : WAJIB

Tarikh : 19 September 2023 (Selasa)
Masa: Jam 10.30 Pagi

Tempat Taklimat : Dewan Serbaguna Kompleks Pejabat Santuari Gajah Johor (JES), Batu 8, Jalan Lombong, Kg. Lukut, 81900 Kota Tinggi, Johor

Closing date