Ralat Gred - Kerja-kerja Penggantian Cermin Bangunan Di Blok A Dan C Kompleks Kerja Raya | Kementerian Kerja Raya Skip to main content
Acquisition Type
Tender
Date of Advertisement
Procurement Title

Ralat Gred - Kerja-kerja Penggantian Cermin Bangunan Di Blok A Dan C Kompleks Kerja Raya

Calling Office

JKR (WP) KUALA LUMPUR

Company Status

TERBUKA 
T1

CIDB Grade
G5
Category

B & CE

Specialization

B04, B12 & CE21

Date of Site Visit
On Sale Date
Sale Deadline
Document Price
RM100.00
Site visit

Petender adalah diwajibkan menghadiri taklimat dan lawatan tapak pada 28.03.2022 (isnin) jam 10.00 pagi di lobi utama Blok A, Kompleks Kerja Raya, Kuala Lumpur. Hanya penama yang tercatat di dalam sijil ppk, spkk, pukonsa atau upkj yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan.

TEMPAT DAN TARIKH DOKUMEN MULAI DIJUAL
Dokumen tender akan dijual secara atas talian bagi petender yang hadir lawatan tapak dan selepas slip bayaran dan pengesahan diterima sahaja.
Tarikh dokumen dijual 31.03.2022 (Khamis) hingga 1.04.2022 (Jumaat)

HARGA DOKUMEN & BAYARAN ATAS NAMA
RM100.00
AKAUNTAN NEGARA MALAYSIA-KKR-T (secara JomPAY)
Selepas mendapat emel makluman

TEMPAT & TARIKH DAN WAKTU TENDER TUTUP
Bahagian Kontrak & Ukur Bahan, Tingkat 13, JKR Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Sunway Putra Tower, No.100, Jalan Putra, 50350 Kuala Lumpur.
Tarikh Tutup Tender : 25.04.2022 (Isnin) sebelum 12.00 tengah hari

Dokumen Meja Tender boleh di semak dan dokumen tender boleh diperolehi di pejabat-pejabat berkenaan semasa waktu pejabat. Tender ini mensyaratkan bahawa hanya penama di dalam Perakuan Pendaftaran Kontrak (PPK), Sijil Peroleh Kerja Kerajaan (SPKK), PUKONSA, UPKJ yang boleh menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat tender. Tender ini mensyaratkan bahawa kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA, UPKJ atau Sijil Akuan Pendaftaran, Kementerian Kewangan. (Pekeliling Perbendaharaan Malaysia Pindaan 23/12/2014), Tender ini mensyaratkan bahawa kontraktor/syarikat hendaklah membawa Sijil ASAL semasa lawatan tapak.

DOKUMENTASI TENDER

i. Dokumentasi untuk dimuat turun melalui Jcloud setelah petender menerima emel maklumbalas
ii. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari daripada tarikh emel makluman iaitu bermula pada 29 Mac 2022 (Selasa)
sehingga 31 Mac 2022 (Khamis) sebelum jam 5.00 petang. Pembayaran adalah menggunakan kaedah JomPAY
iii. Hanya petender yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna beserta kata laluan atau
pautan muat turun melalui e-mel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada Jcloud.
iv. Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang
disediakan di dalam Arahan Kepada Petender.

SYARAT TAMBAHAN PENYERTAAN TENDER
i. Petender ADALAH DILARANG untuk membuat sebarang pakatan harga / kartel dengan syarikat-syarikat lain sehinggan proses
tender selesai dilaksanakan.
 

Closing date