Kerja-kerja Menaiktaraf, Pembaikan Dan Penyelenggaraan Institusi Jkm Di Desa Bina Diri Mersing, Johor.
Bahagian Kontrak dan Ukur Bahan JKR Negeri Johor
&
JKR Daerah Mersing
Bumiputera / T1
B
B04, B24
Lawatan tapak dan Taklimat Tapak : DIWAJIBKAN
Perhatian:
Tarikh Mengisi Borang Saringan Wajib
Pada: 28HB APRIL 2022 (KHAMIS) Hingga: 05HB MEI 2022 (KHAMIS) Sebelum jam 11.59 malam
Pautan: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd1yxZP2uzS93-DItdx-v1zDZZim83dmx86WiStO4fzCUKxpA/viewform?usp=sf_link
Harga Dokumen & Tarikh Dokumen Mula Boleh Dimuat Turun
Dokumen Tender dijual secara atas talian dengan harga
RM 100.00
I. Hanya petender yang layak (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran.
II. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pegawai Mengurus Tender. 16/05/2022 (ISNIN) - 18/05/2022 (RABU)
III. Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima pautan muat turun melalui e-mel berserta nama pengguna dan kata laluan untuk memuat turun Dokumen Tender daripada J-Cloud.
IV. Tempoh muat turun Dokumen Tender adalah daripada: 19HB MEI 2022 (KHAMIS) HINGGA 09HB JUN 2022 (KHAMIS)
Tempat, Tarikh & Waktu Tutup Tender
Pejabat Pengarah Kerja Raya Johor,
(Bahagian Kontrak & Ukur Bahan)
Aras 5, Bangunan Dato’ Abdul Rahman Andak,
Kota Iskandar,79582 Iskandar Puteri,
Johor.
20HB JUN 2022 (ISNIN) Sebelum atau pada jam 12.00 Tengah Hari
Tender yang lewat tidak akan diterima
Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender
NOTA:-
Borang Penyertaan tender
I. Petender WAJIB MENGISI BORANG SARINGAN WAJIB di pautan berikut bermula dari 28HB APRIL 2022 (KHAMIS) Hingga 05HB MEI 2022 (KHAMIS) Sebelum jam 11.59 malam.
II. Petender yang telah disenarai pendek akan menerima e-mel yang menyatakan nombor akaun, nama penerima, jumlah bayaran bagi harga jualan dokumen dan kaedah bayaran. Bayaran hendaklah dibuat dalam tempoh tiga (3) hari selepas penerimaan e-mel daripada Pegawai Mengurus Tender. Petender juga akan menerima butiran tarikh dan masa bagi Lawatan Tapak yang akan dilakukan dari tarikh 16/05/2022 (ISNIN) - 18/05/2022 (RABU).
III. Hanya petender yang LAYAK dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima pautan muat turun melalui e-mel berserta nama pengguna dan kata laluan untuk memuat turun Dokumen Tender daripada J-Cloud. Tempoh muat turun Dokumen Tender adalah daripada : 19HB MEI 2022 (KHAMIS) Hingga 09HB JUN 2022 (KHAMIS)
Dokumen Meja Tender
I. Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Storan Atas Talian yang telah diberikan oleh Pegawai Mengurus Tender (PMT) dan Dokumen Meja Tender juga boleh disemak semasa waktu pejabat.
Waktu Dokumen Meja Tawaran boleh disemak adalah seperti berikut :-
Masa :
Ahad hingga Rabu :
8.00 Pagi – 12.00 Tengah hari
2.00 Petang – 3.30 Petang
Khamis :
8.00 Pagi – 12.00 Tengah hari
1.00 Petang - 3.00 Petang
II. Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dibayar secara atas talian secara JomPAY sahaja. Petender hendaklah memastikan Biller Code, Reference 1 dan Reference 2 adalah betul sebelum bayaran dibuat
III. Bukti transaksi perlu perlu dikemukakan melalui e-mel kepada PMT dan disalinkan ke alamt e-mel akaun onlinepayment.jkrhq@johor.gov.my, ubonline.jkrhq@johor.gov.my dan kewonline.jkrhq@johor.gov.my sebagai slip bayaran.
IV. Sebarang kesilapan petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima e-mel yang mengandugi nama petender berserta kata laluan dan pautan muat turun dokumen.