Penggantian Lif Barang Di Blok B, Wisma Dewan Bahasa Dan Pustaka (Dbp), Kuala Lumpur | Kementerian Kerja Raya Skip to main content
Acquisition Type
Tender
Date of Advertisement
Procurement Title

Penggantian Lif Barang Di Blok B, Wisma Dewan Bahasa Dan Pustaka (Dbp), Kuala Lumpur

Calling Office

Cawangan Kejuruteraan Mekanikal, Ibu Pejabat JKR, Kuala Lumpur

Company Status

T1 / Bumiputera
 

CIDB Grade
G3 atau G4 atau G5 atau G6 atau G7
Category

ME

Specialization

M03

On Sale Date
Sale Deadline
Document Price
RM50.00
Site visit

TIADA

Perhatian:
Tarikh Dokumen Mula/Tamat Jual Atas Talian
Dokumen Tender akan dijual secara atas talian bagi petender yang melepasi tapisan saringan wajib dan selepas slip bayaran diterima SAHAJA
24 Mei 2022
Hingga
26 Mei 2022

Harga Dokumen & Bayaran Atas Nama
RM 50.00
(Bayaran secara atas talian melalui aplikasi JomPAY sahaja)

Tempat, Tarikh & Waktu Tender Tutup
Unit Tawaran Pusat, Caw. Pengurusan Perolehan Dan Harta,
Tkt. Bawah Blok A, Kem. Kerja Raya ,
Jln. Sultan Salahuddin, Kuala Lumpur

22 Jun 2022
12.00 Tengahari

NOTA:-
1. Petender yang memenuhi syarat-syarat pendaftaran dan berminat hendaklah WAJIB mengisi Borang Saringan Wajib yang boleh dicapai di pautan (https://forms.gle/yu4Y8vnX3ceanSjP6) pada tarikh yang ditetapkan iaitu bermula dari 28 April 2022 sehingga 11 Mei 2022 sebelum jam 11.59 malam.
2. Petender yang LAYAK SAHAJA (melepasi saringan wajib) akan menerima e-mel untuk membuat pembayaran secara atas talian. Petender yang layak hendaklah membuat pembayaran secara atas talian melalui aplikasi JomPAY sahaja dalam tempoh (3) hari selepas menerima e-mel yang mengandungi nombor akaun untuk tujuan pembayaran
3. Hanya petender yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima nama pengguna berserta kata laluan atau pautan muat turun melalui emel untuk memuat turun Dokumen Tender daripada Jcloud dalam tempoh yang ditetapkan iaitu pada 1 Jun 2022 sehingga 7 Jun 2022.
4. Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan/kurier dengan mematuhi Prosedur Operasi Piawai (SOP) yang disediakan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada 12.00 tengah hari Tarikh Tutup Tender.
Bagi lawatan tapak atau sesi taklimat tender yang diwajibkan, hanya penama yang tercatat di dalam sijil PPK,SPKK,PUKONSA atau UPKJ yang dibenarkan menghadiri lawatan tapak atau sesi taklimat berkenaan. Kontraktor/syarikat tidak boleh mewakilkan pegawai selain daripada penama dalam PPK, SPKK, PUKONSA atau UPKJ.

Dokumen Meja Tender dan Dokumen Tender boleh dicapai melalui Storan Atas Talian yang telah diberikan oleh Pegawai Memanggil Tender (PMT).

"Bayaran bagi Dokumen Tender hendaklah dibayar secara atas talian secara transaksi segera (intant transfer) sahaja dan bukti transaksi perlu dikemukakan melalui e-mel kepada PMT dan disalinkan ke alamat e-mel akaun.kementerian@kkr.gov.my dan cpph@kkr.gov.my sebagi slip bayaran.

Sebarang kesilapan petender dalam membuat bayaran akan mengakibatkan petender tidak menerima e-mel yang mengandungi nama petender beserta kata laluan dan pautan muat turun dokumen dan bayaran akan dikembalikan."

 

Closing date