Piagam Pelanggan

PIAGAM PELANGGAN

Kami warga Kementerian Kerja Raya komited untuk memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan profesional serta menjamin kepuasan pelanggan dalam melaksanakan tugas-tugas teras dengan:

  • Memastikan laporan Lawatan Pemantauan Jalan Persekutuan disediakan dalam tempoh 14 hari bekerja daripada tarikh lawatan.
  • Memastikan laporan Lawatan Pemantauan Bangunan Gunasama Persekutuan disediakan dalam tempoh 7 hari bekerja daripada tarikh lawatan.
  • Membayar tuntutan perunding dalam tempoh 14 hari bekerja daripada tarikh penerimaan invois.
  • Memproses dan meluluskan permohonan Skim Kumpulan Wang Amanah Kontraktor (SKWAK) dalam tempoh 20 hari bekerja daripada tarikh permohonan lengkap diterima.
  • Memproses dan meluluskan permohonan Pembaharuan dan Pengiktirafan Taraf Bumiputera dalam tempoh 14 hari bekerja daripada tarikh permohonan lengkap diterima.
  • Memastikan setiap aduan pelanggan yang berasas diambil tindakan dalam tempoh 15 hari bekerja daripada tarikh aduan diterima.

 

Pencapaian Piagam Pelanggan

Program KKR

 
Aktiviti Menteri Kerja Raya
 
Jadual Hari Bertemu Pelanggan KKR secara atas talian
 
Program-program inovasi anjuran KKR
 
Program latihan untuk warga KKR

Media

 
Jemputan kepada editor untuk liputan media bagi aktiviti & program KKR.
 
Medium kenyataan rasmi KKR kepada media.
 
Aduan orang awam di akhbar-akhbar utama.
 
Berita/aktiviti yang disiarkan di akhbar utama.

Unit Komunikasi Korporat, Kementerian Kerja Raya, Tingkat 6, Blok B Kompleks Kerja Raya,Jalan Sultan Salahuddin, 50580 Kuala Lumpur

Telefon: 03 8000 8000 | Faks: (603) - 2711 1101
E-mel: pro@kkr.gov.my | GPS Koordinat: N03.15475 E101.68833
Email: pro@kkr.gov.my | GPS Koordinat: N03.15475 E101.68833
Peta Lokasi KKR

Dasar Privasi | Dasar Keselamatan
Terakhir dikemas kini: Mon, 22/09/2014 - 5:47pm

Statistik Web
  • Jumlah Hit: 13,746,015
  • Jumlah pelawat: 556,223
  • Hit Minggu Ini: 33,439
  • Hit Bulan ini: 325,389
-A A +A
Read me loud
Developed and designed by Mohd Hadafi (Parasolx)